Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



hang out :D
Monday 20 June 2011 | 6/20/2011 01:03:00 pm | 0 comments
hye babe..
aku na cerite nie,18.6.2011 aku keluar ngan kawan2 aku( weh ! skema ! )..EVAN,ZARITH,NANAD..4orang jee..naik kerete evan..mule2 tu ingatkan nak ke KAMPAR je , cari baju tok aku g BELAJAR nanti..evan bawak kami ke BANDAR BARU KAMPAR.. mati kot pekan tu kalo siang , dye hidup malam jee .. hehehehe ..:D aku ajak lha depe ke epoh..evan kate jom (!)..nanad ajak ke t.intan .. ''nanad ,t.intan tu lg jauh dri epoh taw ..(kalo dari kampar laa)"hehehe ..street dalam kerete budak tu (ZARITH) membute jee .. BHAHAHA~dye duduk ngn aku kat blakang ! g kene kacau laa .. sori yee zarith ! alin kacau zarith tido , kalo zarith tido..alin ta ade sape na sembang~nad ngn evan sembang kat depan!! eee .. TAPE HNEY ! BB TA JELOUS PON :D..
gambar nie time dalam kerete ..ta ckup lg sorng nie ? kan..kan.. hahahaha
sampai epoh kami ke ipoh parade..cari parking bawah ta ade, kene laa parking kat atas,huhhhh..jalan na naik atas tu pening kowt!pusing2..masok je paking turun kerete, ade budak kecik tu(zarith)nak MUNTAH ! hahahahaha..etu baru naik paking laa zarith , belom lg naik CAMERON ! DUSH3..:)jalan2 kat dalam parade tu..deret aku jalan ngn zarith..pegang2 tangan gitu..hahahaha..aku na cari baju,tapi semue yee aku ta berminat..ngeee~ memilihkan aku ! huhhh..=='best jalan ngan zarith tu! abis semue cine y nsem dingorat yee! gile kau zarith !:)abis semue orang y bajet2 cantik dikutuk yee..bhahaha..nanad?nanad ngan evan .. dye ta tawu ape2 .. HAHAHAHA .. alin jelous laa nad!=='okee..gambar nie dalam parade..hihihi~buat muke tebal ==''..lantak laa! korang na kate ape! parade nie bukan bapak korang punye ! :D
snap2 dari dalam parade sampai laa kat luar parade..hahahahahahaha :D
balik nad bawak kerete evan ..sampai jee kat tengah pekan , katroundabout..dduuuummmm!! nanad lgar kerete orang tu !aku ingat kerete tu iswara putih..dah langar lari laa..hahahahah.. nanad cuak ! hey nanad .. cam ne boleh dapat lesen haaa ? grrrr~..aku ngan zared mmg terdiam terus laa..evan plak boleh gelak2, relax2 lg , pdahal tu kerete family dye..adushh ! =='' ..dah jauh dari tempat kejadian tu , benti jap .. nanad gelabah bawak kerete..HAHAHAAHA~ y evan tu , boleh lg na try subang dye tu laa ape laa.. turun tengok kerete..semue diam ! terok dowh !ta kemek laa..lampu belah kanan pecah .. lambang wira hilang ,, lompong jee depan tu ! hahahaha..lg laa bole gelak2 lg time tu..evan suruh simpan kace nie buat kenangan !! hahahahaha.. mmg tak laa.. balik tu zared dok depan ! nanad cuak dak dok depan ..ape daa..deret dalam kerete nad kene pangkah weh! siang2..otw balik pergi tesco kampar plak..semate2 na beli aisblog ..hahahaahaha nanad blanje .. toce3.. :)
ade pic aku ngan evan jee.. :)lepak2 kat paking kerete sambil perli2 nanad .. hahahahahaha ..perli nanad nnti beli lori laa ape laa.. mmg klakar laa weh !! HAHAHA~ then balik..ngeee~ penat dowh .. tapi seronok !..dah excident boleh lagi gelak2..BHAHAHAHAHA..oke diam !=='
okeee... bye3 .. thnkiu korang buat satu sejarah ngan aku ! hihihi .. :D
i love u !! :)