Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



i want this =='
Tuesday, 21 June 2011 | 6/21/2011 01:15:00 pm | 0 comments
weh! aku nak bende ni.. tapi bile ye nak dapat ? sedih nie weh ..
cey korang tengok bende ni..cantik kan ? ehh ? jap2 aku ulpoad ..
dah!dah tengok ke belom?BHAHAHA~ weh cntik kan ? pink ? aku pun gile
pink laa .. bukan kau sorang jee oke .. hahahahah :D oke..
bile weh aku nak dapat bende nie ..eee! BABAH MAMA .. !! kakak nak ni taw..
oke kakak sabar .. diam ..=='..kat rumah aku ade y ni jee .. NIKON D40
jeh ! hahahahahahaha :) tak payah na mgutuk !family aku tak sekaye kau ! puas ? grrr~ tak semesti yee aku nak dorang boleh bg gitu jee.. ==' ..
oke mama..kakak ckp sekali je klo kaka nak ! hehehe..kang kne sekeh !!
okee .. habis cerite camera..ade lg satu weh ! aku nak enset baru .. babah ! nak2 ! :(
nak y nie..sumpah aku minat gile nset nie.. yee aku tahu aku tah ape2 ..
ramai y minat sony hazel la ape laa..tapi aku tak?tak lgsong..aku
nak y tu jee .. hihihi ..weh ! sbb aku penah try pkai laa aku gilekan
enset tu! best weh ! eee.. aku skrg pkai NOKIA C3 je ah ! wrne pink! hahaha
oke..dah..penat.. =='..hahahaha..bile weh na dpt yee ?? oke sabar lg..
:( dah2..bye3.. :D

(jgan sebok hal aku boleh ? ==')