Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



kucing :D
Sunday, 5 June 2011 | 6/05/2011 04:07:00 pm | 0 comments
hye beb .. story ari nie pasal kucing .. :D
you all do not like cats? I like cats laa wehh.. cute cats, if treated kn,kn,kn..
korang see these cats pictures laa yee ..














and banyak lagi laa .. korang kalo na tgok lg , pergi kat goggle search yee sayang ! :D ..
comil2 kan kucing nie .. and kalo kowang nak tawu ,There are some people do not like cats? but why? This cat is also the god of creation right. correct ? pelik kan .. kalo kucing tu lapar bg laa makan , jgn laa marah2 dye .. pukol2 dye .. kAlo dye berak merata2 bersihkan la .. tak pon ajar dye dari kecik . asuhkan ..jgan laa pukol2 . sian taw .. kucing tu mane ade otak mcam manusia .. pelik toi aku ngn org suke mendera kucing ni .. GERAM ! aku tengok orang tu kurung kucing2 kat kedai dye tu , dalam van , sian aku tengok kucing tu .. bising2 nak keluar ! orang tu buat bodoh je , padahal kucing tu mintak makan jee .. tuan kedai tu ptot yee bg laa makan sikit , touke kedai , tapi kedekut .. lg buat hal cam tu .. ape tah jenis manusia .. =='

( kalo tersalah bahase harap kowg buat bodoh je laa eh .. HAHAHAHA~ )