Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



sape yang poyo ? =='
Saturday, 11 June 2011 | 6/11/2011 08:57:00 pm | 1 comments
hye babe.. :D .. kehadapan alin disini ingin becerite tentang y berlaku tadi..( grrr~ SKEMA ! HAHA~ tido terus ==')korng na tau ta,pg aritu ade boy nie call aku , tnye aku shat ke .. buad ape..blaa,blaa,blaa..huhh..=='
then,dye tanye , pergi belaja bile , aku cakap 28.6 nie knape .? dye cakap"orng na jumpe kamu buad kali terakhir" aku ckp oke , bile ? dye cakap nnti dye kol..oke laa,malas nak berie kn..nnti terkenang!awwss..aku dulu ngn dye dah cple lame dekat 3tahun laa .. tp putus cple,putus cple..grr~ leceh kn ..nie2 aku cerite sikit kisah dulu..
huhhh~ni haa kenangan ~ wah!!tu gmbar dah lame..lame gile..gmbar nie dah aku hapuskan dalam laptop aku..sbb nnti kne virus..saje jee~ (jahat yee aku HAHAHA~)dulu aku dok sungkai , dengan babah aku..bab tu laa tersangkut tu..skola same2 , balik same2 , ptg jalan same2 .. huhh!pulak rumah dekat..HAHA!aku pindah dok ngn mama kat tapah..setahun kowt aku berulang ngn dye dri tapah ke sungkai ,sungkai ke tapah ,g sekolah..ujan,panas, same2..wah2,gmbar tu y kt bawah tu kt rumah aku,kami na keluar ngn FAMILY aku,tgu mama punye pasal sanap2 jap.. grr
tu2,tgok2 pic dye y tgah tu..dye ekot family aku g HOLIDAY..kat lumut jee..
dah laa ..ckup2, malas na bercerite hal dulu2 HAHAHA~ oke diam ..=='
balik cerite y mule2 kt atas tu,pg tadi aku msej dye,sbb na kepastian laa
kn..aku ckp na jumpe bole , tp aku na bawak bf aku..aku suroh laa dye gf
dye,aku ckp bf aku muke jambu ..HAHA~(sayang muke awk jambu kee ?HAHA~)

tibe2 dye marah aku .. dye ckp cam nie..

dye:kamu jgn na POYO dah bole tak ? tak abis2 sikap kamu y POYO tu..
aku ase baik kite ta payah jumpe daa, ta payah jumpe sampai ble2
..26 nie aku ade projek lain ngn awek aku..tak percaye ?datang
kt hotspring..dah,oke bye bby..

sape y POYO tah..salah ke aku bawak balak aku..tbe2 na cakap aku poyo
tok pgetahuan korang,dye yang ade AWEK dulu..bukan aku y ade dulu oke..
n kau AZRIL ADHA aku putos ngan kau sebab BARAN kau,KUAT CEMBURU kau,KONGKONGAN kautu !sape y tahan? korg tahan?haa?huhh..tension aku !
kepada SAYANG AKU ! org buad blog pasal nie , geram sgt..:D

sekian terime kasih :D