Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



padan muke kau !
Saturday, 23 July 2011 | 7/23/2011 02:22:00 pm | 0 comments
hyee babe ~ hahahaha..oke..
skunk aku nak cerite pasal budak perempuan nie..
budak nie gf abg aku!!dye satu hostel ngan kau..satu kolej ngan aku..yang aku benci snad2 nie..dye nie if jumpe aku , dye bajet dye bgos lhaa..jumpe aku..ckap2 sikit..
dah keret2..bajet2 depan aku..SHIT lhaa weh !! aku tak suke kau permpuan start dari
firt abg aku bawak kau jumpe aku !! sombong .. belagak.. bajet kau cantik ?
kau lhaa sgala2nyee ? tak perlu lhaa weh ! kau bukan CANTIK pun .. ! status COMEL
pon tak ade lhaa .. hahahaha .. tergedik-gedik !!
satu hari nie..aku pergi lhaa 7eleven..kuar kan duit..betine nie depan aku..kau toleh belakang..kau buat muke GAMPANG ngan aku!! kau jeling aku .. so, aku tak kesah lagi..
sbb peragai kau mmg macam PUNDEK kan ?HAHAHA~
aku keluar 7 eleven tu, follow blakang kau..pehh ! myampah aku tengok kau.. aku
potong lhaa betine nie..tibe2 dye cakap..

budak itu:woi alin,belanje aku..

aku buat tak dengar..aku ckp ngan mmber aku..
tibe2 dye sepak yee lutut aku ! sial lhaa ... kat lutut plak tu..
depan khalayak ramai lg tu ! pehh betine nie...

aku :sial lhaa kau ! makbapak kau tak ajar kee bodoh ?
budak itu:woi..keret gila kau..
aku :mmg aku keret!sombong!kau sombong ngan aku ! aku sombong lhaa balik!

tibe2 budak tu ubah topik ...

budak itu:weh! AYEI nak dtg sini...
aku : biar lhaa dye.. kesah plak aku ..

tak lame tu !! aku ape lagi .. report lhaa kat babah ! terus call babah..babah
mengamuk weh ! dye nak jumpe betine tu! kurang ajar...then tak lame jgak..abg aku
call..tnye ape cite..sbb babah call dye marah2..hihihi~tapi..abg aku relex je ngan
aku..aku cerite lhaa dari A smpai Z .. hahahahaha...aku mintak maap lhaa
kat abg aku nie..sbb aku terus deret mgadu kat babah aku..sebaik lha dye tak marah..

tak lame jgak ..betine tu anta msej kat aku..tye aku..ape aku dah cerite..
aku ckp lhaa aku mgdu kat babah ..kat abg aku !! then dye ckp thnkiu sbb dah HANCUR KAN HUBUNGAN DYE NGAN ABG AKU ..hahahaha
weh ~ slah kau lhaa gilee .. kau buat aku ..abg aku msti dye bkup aku !!
sbb aku adik dye..aku pun tak nak lhaa kau jadi gf abg aku .. pergai tah ape2..
kesah plak aku kau putus ngan abang aku ? kau nak aku hormat kau ? tapi kau ?
tak hormat aku .. kan ? soo .. jgn harap lhaa weh !

yee .. aku kuat mgadu kat babah aku..mmg aku kuat mgadu .. mmg aku anak manje..
ma dad mmg benci if sape2 kacau aku..deret dye kan jumpe budak yang kacau aku tu !!
bapak kau ? ade mcam aku kee weh ? hahahahaha ..biar lhaa kau na ckap ape ..
babah is ma hero !! hahahaha
siap ah kau perempuan !! bpak aku datang..bpak aku cari kau..aku tak cakap besar
oke ! mmg bapak aku kan buat !! hahahahaha...
kau yang buat taik ngan aku dulu kan ? so .. kau terime laahhh ! hahahaha

okelaahh .. bye2 ...