Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



berbuka puasa di TIMES SQUARE :)
Friday 5 August 2011 | 8/05/2011 01:14:00 am | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM.. hye hai semua !! :) sehat ? harap sehat lhaa yee .. :D
alin nak bercerite nie .. haaa .. hihihi .. ANIS nie , dari semalam ajak
aku ngan WAWA pergi berbuka puasa kat TIME SQUARE .. ingat kan nak
pergi semalam sebab abis class awal .. WAWA pun dah tgu kat hostel .. tidur
lhaa ape lg dye tu kan ? hihihi XD .. tapi tak jadi pergi pin semalam,sebab kami
balik je hostel terus terase teramat lhaa sgt malas yee kan .. tak jadi .. :(
then , pagi tu ANIS beria ajak pergi buke sane .. sian plak aku ngan minah
minah nie kan .. hummm .. aku ajak lhaa WAWA.. :)

ari nie abis class pukul 3.3o ptg .. dari pukul 11.oo je pun kan .. hahahahahahah
abis kelas , tgu WAWA sebab dah janji balik sama-sama .. hahaha XD..
sweet kan ? XD .. balik terus amik cab .. hari hujan lhaa .. pening kepale aku..
tahan je lhaa kan .. smpai hostel .. aku ajak lhaa member roomate.. ALEEN
and HANIM sebab si SHIMA pergi hantar ALIYA kat tren mane tah
aku lupe lhaa .. sbb SI ALIYA tu nak balik .. tak jauh pun .. KAJANG
je pun .. UNTUNGLAH KAN .. TAK ADE CLASS ESOK !! ==' oke , kami siap2 ..
amik cab .. terus pergi tren LRT .. pastu naik MONOREL .. time naik MONOREL tu ,
bapak ramai manusia kat situ .. pehhh .. ==' sampai sane, awal lagi lhaa .. jalan2
lhaa .. cuci2 mate .. huhh~ penat .. terus pergi CHICKEN RICE SHOP ..
( betul kee aku eja > ahh .. lantak lhaa kan XD )..order makanan dengan penuh
nafsu .. hahahahaha .. :D snap jap .. hihihi :)ahhh .. nanti aku bubuh lhaa
bace dulu .. kang kome lari .. hihihi XD .. tengah2 nak tunggu buka puase , tiba2
aku ngan WAWA ternampak DANIEL ngan BETINE lain .. sian gile kat
ANIS dorang penah cple dulu , then .. putus .. sekarang member aku tu mma
tengah KECEWA lhaaa kan .. walaupun dye tak tunjuk .. tapi aku tahu lhaaa ..
sabar yee ANIS FARHANA ZAINI oke .. abaikan .. :)

Lepas abis makan .. haaa .. kenyang gile kowt .. ape lagi .. jalan2 lhaa ..
MEMBELI BELAH sikit je pun . hahahaha .. yang pasti snap-snap lhaa kan .. yang
itu harus lhaa .. penat berjalan .. balik .. dalam pukul 9.30 mlm .. bapak
banyak orang .. aduhh .. pening aku .. beli tiket kene beratur .. arghh ..
tapi aku tak .. TOUH N GO kan ade .. :) senang .. sampai pukul 10 lebih ..
sebaik .. balik terus pergi mandi .. takut lhaa ape2 jadi kan .. tadi ade budak
hostel aku pengsan .. tah ahh kenape .. biar lhaa dye .. tak kenal pun .. XD








oke lhaaa .. penat lhaa .. bye semua .. :)



SEKIAN