Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



SHOPPING ~
Saturday, 20 August 2011 | 8/20/2011 01:00:00 am | 0 comments
assalamualaikum .. hehehehe
hari ini saya penat bershoping lhaa ,. abis je kelas .. terus pergi shopping .. babah dah kasi doit .. apee lagii..hehehehe..mesti laa i pergi ngan BFF i , WAWA and ANIS .. oke .. mulemule i pergi masjid jamek .. bapak laa .. ramai gile manusia .. ape tak yee.. kami pergi time orang lelaki nak solat jumaat..hahaha..salah time lhaa pulak..tapi takpe..jalanjalanjalan.....tak ade lgsung yang i nak .. tahu nie tema warne biru..then plak , tahu nie raye ngan babah ..kat sungkai.. haa.. petang tu baru balik tapah .. tema tapah plak warna merah ..
jalanjalan lagi.. bapak lhaa panas weh.. huhh~ cari acond ..hahaha..cari kipas..dari depan sampai hujung kami jalan.. jalanjalan ternampak baju biru niee..wah~bpak lhaa chantik wehh~tnye2 harga RM140 .. grrr~ kurang RM120? baik tak payah kurang .. serious .. mmg i tak pandang baju lain dah .. pusing2 tempat lain pun ..mmg tak pandang dah yang lain...nak yang tu jugakjugak..ANIS ade baju yang dye minat gilegile..tapi sian kat dye..tak ade saiz dye ..tu lhaa kurus sgt..haisshh ~ i ape lagi ..takot baju tu abis..terus pergi kedai tu.. chantik .. haa ..try,terus beli .. sebaik lhaa WAWA pandai kurang , dapat lhaa RM110 .. hehehe .. sian makcik tu ..
puas hati baju yang i nak dapat..tak kesah lhaa harge tu .. hehehe .. janji dapat .. hehehehe :)

Lepas tu , pergi SUNGAI WANG .. cadang nak shoping kat sane..tapi tak ade yang bekenan ..nak cari kasut..tshirt..seluar.. pergi vincci , lagsung tak ade yang bekenan..hehehe..benci..pergi lincci ade heels i nak . tapi hampeh .. tak ade size lhaa  .. pergi situ , sini .. tak ade.. pusingpusing dalam sungai wang tu ade VOIR dalam pakson ? betoi kee aku eja ? hahaha.. wahh ..
lantak lhaa .. BLOG AKU ! hehehe.. sambung balik . haa . ade voir , si wawa nie beli seluar jens . chntik gilegile .. tapi biru pudar , aku dah ade.. aku nak jens warne grey ..haa jalanjalan kat voir , ternampak tshirt..cantik gilee .. tak cakap banyak ..i and wawa terus amik . hahahaha., nafsunafsu.. :) oke penat..

Pergi TIMES SQUARE plak.. hehehehe.. terus pergi ROMP.. grr..terus pergi kat seluar jens yang i nak tu .. hehehe .. terus amik .. tak cakap banyak .. 70lebih jee pun ..murah jee..hehehehhe..then, pergi cari kasut..semue kedai i kasut i masuk .. ( tak lee semue ..:D) lastlast pergi kat lincci jugak..ade heels yang i nak tu .. ade size .. terus amik .. heheheh .. dekat 70rgt jee pun kan.. grrr ~ okee . waktu buke , dorang memilih tempat , ade yang nak g SUSHI KING , ade yang tak nak .. i diam jee , sbb i tak puase .. mc lhaa kate kan .. hehehehehhehehehe .. akhir yee , beli mcd then bawak ke sushi king .. teman anis .. aku bole terime lagi susshi tu , sbb ade yang aku suke , wawa ? hahahah .. terus loya bile tengok susshi tu .. grrr ~

lepas makan ? pergi PAVILION pulak .. hehehehehe .. jalanjalan jee .. then , terus balik .. dekat 10lebih lhaa jugak .. hehehe .. ade lagi yang i nak lagi tak beli , doit tak cukup , babah i cakap , call jee .. hehhe..esok lhaa i call .. sian dye .. i shopingg tu pun dye bankin 400 .. hehehe .. tgal kat i , 80 jee ? grrr ~ oke lhaa ..nak stady..esok midterm lhaa .. seronok kan ..= =' ..you all tengok jee lhaa pic kat bawah nie yee :)
etu je laa yee .. baju kurung moden i ? rasie .. hehehhe .. sikit jee pun barang2 .. nnti beli lagi ..heheheh .. putih i punyee , then purple ? wawa punyee .. :) okee lhaa .. studystudy..
daaa ..( study?padahal tidur ..hehehe)

p/s : adee jee yang tak puas hati ngan aku kan.. malas cakap banyak..kubur lainlain kann sayang ..:)