Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



tension
Wednesday 17 August 2011 | 8/17/2011 05:15:00 pm | 2 comments
ASSALAMUALAIKUM AWAK SEMUE :)

 
ahhh .. aku tension wehh .. tiap2 malam study,study,dan study .. mid term nak dekat ? nak dekat ? dah memang dekat dah laaa .. sabtu nie start .. akaun ? faundamental mngement ? pengajian malaysia ? mathematics ? lasst ? it .. waaa .. nak nges rase yee :'( ..pastu .. asgment belambak .. semue kene anta selepas raye .. ta raye sakan laa aku jawab yee .. aduhh ~
tension .. sungguh tension .. adeehhh .. ngan masalah ngan bf lagi .. hummmm .. cinte monyet .. macam2 masalah .. adee jee orang dengki .. ade jee salah akuu .. ade jee mcam2 ..APA PUN TAK BOLEH ~esok ? kuiz IT .. waaa ,, benci lhaaa ..  huhhh .. tenang2 :) malam kang stdy..stdy .. dan stdy lagi .. tapee .. biar sampai pecah kepale otak aku nie .. kann .. okee , adat lhaa belajar kan ..
kan .. kan.. 





grrrr ~ nak nges rase yee .. buke semue tebal .. aku just tengok nota .. then usha o buat balik latihan .. akaun tu .. susah .. aset lhaa . liability .. general .. mcam2 .. aku bagi tahu pun , bukan yee kome tahu .. haisshhh :( oke lah weh ~ aku hanya mampu bersabar kan .. redho je lhaa kan :)
oke .. byee .. salam ~