Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



in love :)
Friday, 16 September 2011 | 9/16/2011 11:19:00 pm | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM........ :)
 hyee awak semuee .. hey . i jatuh cintee lagi lhaaa . huhhh.. harap nie yang betul .. dah ckup laa i nie asik kene typuu ..mane larat kan wehh...tak gune betoi ..eeeee ..geram gilee gilee gilee .. dahh laa cerite lame kann..lupee kan .. hehe. nak tahu takk ? i ingat kan nak SINGLE laa konon , tapi terjatuh cinte laa pulak ..adoiyaii...
heehehehe..tu laa JANTUNG HATI SAYA .. AHMAD FAITURI ..(winwin syggss)..cam ne i kenal dyee ? ade laahh . dye nie satu kolej ngan i lhaa .. satu koss , kelas je lainn .. win nie dok kampar jee .. so , kiteorg dekat sesangat .. huhhh~ lepas nie tak boleh lhaa nak ushausha sapesape dah . sbb dah ade u sygss .. :D . hey ! u pun same okee .. harap harap u yang i cari syg .. i pun tak tahu kenape i cepat sgt syg gile kat u ..BOMOH MANE U CARI AHH ?? hehehehehe.. u pun tahu kan mulemule i minat sape ? kawan u .. kawan baik u . tak sgke pulak i ngan u bersatu .. mybe tuhan yang tentu kan satu kan kite .. and mybe jugak atas suruhan kawan u tuu .. ahh .. serius , i tak mainmain cple ngan u ..i terime sgtsgt... terime kasih yee sygss .i mmg tak sangke gile kite boleh cple syg .. padahal hubungan kite nie mule dengan kawan , then cple . i tak nakk cam dulu dah . please syg . u pun same kan ..
serbe salah pulak . i muncul je dalam hidup u , terus u putus ngan exgf u tuu budak sabah .=__='.. u kate bukan sebab i kan ? tapi i tahu sbb i .. maap kan i yee syg .. oke . i lupe kann .. i janji akan buat y terbaik tok u . jadi gf u syang :)i takkan buat hal , if u tak buat hal tau syg ..serius , i mmg syg gile kat u ..

awsss .. maluu laaaa .. hehehehe
      malu gileee..