Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



kenape kau PERGI !!!
Thursday, 1 September 2011 | 9/01/2011 10:32:00 pm | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM .........
hai kawankawan .. hari nie aku nak cerite pasal bff aku .. korang tahu kan bff aku sapee .. ANIS FARHANA and  IZATUL NAJWA .. Di sebabkan kami bertige.. kami name kan geng kami S.M.L .. bende tu sebenar yee saiz baju..  S ?anis .. M ? aku .. L ? wawa .. aku syang doh kat dorang nie .. pergi manemane.. buat ape semue samesame .. Aku tulis blog nie nak cerite .. ANIS ? dye nak pindah .. HEY BUKAN NAK !! MEMANG DAH PINDAH !!! anis..kenape cepat sgt anis kau pergi .. tak sampai setahun pun kite kenal .. tapi ..dah macam betahuntahun kan .. anis , aku ngan wawa nak larang kau pergi pun tak boleh .. UITM tu mase depan kau .. mgubah kehidupan kau .. tutup derite kau kat sini .. walaupun sekijap kan .. tapi kau banyak besedih kan ?? pasal budak tuu .. kan . sian kau .. kau cume nak kebahagian kan anis ?? sabar yee anis .. mybe ade org yang terbaik dari budak tu tautau .. Yang paling penting kan anis , kau ! jangan sekalikali lupe kan aku dengan wawa .. PLEASE ANIS !!!please jgn sekalikali ..Tinggal kami je berdua je anis .. wawa tak pe lagi .. aku anis ?? pergi kelas sorangsorang.. semue sorangsorang .. yes ! ramai kawan lain .. kau tengok aku bercampur sgt kee ? dorang tak same anis .. sape nak jage aku kat dalam kelas ? aku duduk sorangsorang .. semue aku sorangsorang .. sape nak gaduh ngan aku nanti .. sedih aku anis .. kalau kau nak pergi terlalu awal .. kenape kau muncul anis ?? SUMPAH DOH AKU SEDIH GILEGILE..
kau nanti kat sane jage diri tautau.. aku ngan wawa tak ade lagi nak takecare kau.. dengar cerite kau..jalanjalan ngan kau.. TADE lagi tautau !!cari kawan elokelok !! please jgn cari M.L ok !!!! PLEASE !!
Dah lhaa anis .. tu je aku nak luahkan kat kau ..aku harap kau tak lupe aku ngan wawa.. HARAP SANGAT !! terime kasih anis .. jage diri kau oke .. kami sayang kau .. :") kau tengok balik gambargambar kitee ..


anis .. byeeee .. selamat tinggal kawan ku :'(