Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



tak ade tajuk =D HAHA ..
Friday 14 October 2011 | 10/14/2011 10:55:00 am | 0 comments
hye kawankawan :)
blog pasal nie tak ade tajuk .. i pun tak tahu happy o sakit hati .. well .. nevermind .. :) HAHA .. pppffftttt :P
semalam , i hangout lagi dengan kawankawan .. rangcang yee ramai tau nak keluar .. lastlast 6org je pun .. haikal laa .. eee , kau niee .. kau kate satu rumah kau pergi laaa .. win pergi laa ape laa .. HAHA..  cuak gak aku dengar win ekot .. haha .. kau kate relex , aku biase jee laa .. siot je kau nie =D ..
tunggu wawa balik , terus suruh dye siapsiap .. HAHA .. yang anis plak .. tido sampai pukul 5 lebih , sedarsedar terus jerit nama aku .. ALIN !! haha .. gilee ke budak nie .. tak pasalpasal kak nabil yang dah tidor nyeyakk tu , terus terjage .. terus usha anis .. lantak kau anis ... dah siap , tunggu msej dari dorang .. dorang pun tengah siap .. 6lebih , faiz text i , dye baru sampai rumah .. i suruh dye jangan ekot .. duduk rumah , rehat .. sian laa kat dye .. humm .. then , haikal call anis , suruh keluar , kebetulan faiz text i dye ckp dye dah keluar , dye pergi .. wahhh .. hahaha .. macam biase laa , dye sakit kan hati i , dye ckp .. dye nk date nnti ngan wawa .. grramm laa .. tapi i cool , i dah terbiase ngan u laa sayang .. :)

yang pergi black , haikal , i, faiz , wawa and anis .. otw pergi ts tu .. wahh .. belom smpai ts lagi .. wawa n faiz buad drama romantik .. hahaha .. melintas jalan samesame .. pengangpegang .. grrr .. i perli laa .. i ckp .."wah .. so sweet .. HAHA...faiz nak blasah i .. ape laa u nie syg , sweet ape time tu korang .. HAHA ..wawa berkepit je ngan faiz .. OMG .. finee ~ aku buad biase jee , padahal dah berapi weh ... HAHAHA .. tape .. aku ade anis, haikal , black time tu .. aku jalan laa ngan black .. mase tu geram gile kowt ngan u , faiz !! agrhhh ~ sebab tu i perliperli .. u nak jalan ngan i , i lari , u pandang i, i nyorok , i tarik muke .. alasan u buad cam tu sebab tak nak black ckp apeape nanti ..oke sayang ~

wahh .. anis ajak main boling laaa .. haikal belanje .. yang main pun i , anis , black , haikal .. pasangan tu ? biase laa .. grr .. kasut i size balik kecik .. hahahaha .. buad malu jee . tapi sweet laa kan .. 
name haikal dalm game comel , name black cute.. HAHA .. propaganda laa korang nie .. hahahahahahaha ..
grrr .. enset ade mesej .. wahh .. faiz .. nak tahu kee .. ade laa .. tak , dye tnye i je , kenape macam niee .. kenape sakit kan hati dye .. so , gaduhgaduh , luah kan perasaan jap smbil main boling .. faiz time u diam jee .. buad muke lagi tu .. sayang .. u nak tahu tak sebb ape ? u tahu kan .. i malas nak cerite .. main boling .. gelakgelak .. have fun laa dengan anis , comel , cute .. HAHAHAHA .. dalam hati .. grrr ..waaa .. tak boleh dah tahan tengok muke faiz cam gitu .. terus duduk ngan dye .. oke , luahkan lagi .. balik balik dengan dorang .. winner game tu haikal a.k.a comel .. ke2 black a.k.a cute .. ke3 i laa .. ke 4 anis .. haha . ape laa kau ni anis , time nie asal kau kalah haaa .. kau yang ajak . kau yang kalah .. booo =D

lepas tu kelam kabut pergi tengok movie .. the real ape tah .. sumpah best gilee laa .. otw cari tempat kiteorang.. i berkepit ngan haikal , sebb haikal suruh .. kebetulan .. wawa ngan faiz berkepit .. grrr .. tempat duduk ? humm .. faiz , wawa , black , i , anis , haikal .. belom start movie .. dorang dah romantik .. wahhh .. so sweet .. gelojoh betoi laa wawa nie .. black tibetibe tnye i , sape kawan lame i tu , yang pasal hati tu .. i diam .. dye ckp faiz kan , i ngaku laaa .. i ckp laaa , i oke laa cam nie .. mane ade apeape ..i tak jelous pun .. black tak caye .. gilo laa black niee . typu sikit pun tak nak dengar .. haha .. wawa bangun kelua , sebab mama dye call .. black ngan anis batu api .. suruh i pergi duduk sebelah faiz .. jahat laa korang nie .. bia je laa .. i mals laa kacau dorang .. kuat lagi batu api yee .. fine ! i bangun terus duduk sebelah faiz .. faiz cakap , reti plak u nak datang kat i ?? reti plak u nak duduk sebelah i .. syang .. wawa nak duduk sebelah u .. i biar kan laa .. wawa masuk terus duduk sebelah black . agak masam laa muke dye .. wawa .. bukan aku yang nak , dorang pakse aku .. maap kan aku .. oke .. weh .. i bagi tahu siapsiap .. i tak buad ape pun laa ngan faiz .. HAHA .. lantak kome laaa .. wahhh .. sweet laa .. betambah kuat plak i syang u faiz .. u memang tak penah lepaskan i kan .. smpai sakit pgang i .. grrr ~ eeee .. malas nak cerite .. sweet .. malu .. haha . gedik je kan .. sampai enset i pun dye pgang .. i nak , dye tak kasi laaa .. tak pe .. i mane ade sapesape selain u..>.<

keluar je panggung wayang .. wawa ? haha .. perli aku yee kau wawa .. sorry .. kau pun tahu kan aku sayang dye .. hehe .. i memang bekepit je ngan faiz , keluar je ts , faiz taip mesej .. cakap cam gini je yee .. " u , kite kawan sebab i dah ade awek ?? " dye tunjuk kat i .. i diam .. OMG .. i ingat kan ayat u tok i , upeye tok kawankwan perempuan u .. hummm .. fine .. pastu balik laa .. nak kemane lagi ..  cerite blog i kali nie tak tahu ape tajuk ye nak tulis .. sakit hati + happy gilee ~ HAHA ..terimekasih semue :)


pesanan / kome .. nie blog aku , blog aku nie pasal luahan hati aku , diary aku ..so . suke hati aku laa ye nak tulis apee .. aku tak usik , kesah pasal kau , kau jgn kesah pasal aku .. benci laaa .. eeee .. pffftttttttt :)           
wawa : sorry , ni pasal blog aku jee .. aku tahu kau ade bofrend .. yeee .. sememang ye aku tahu .. kau tahu faiz tu sape bagi aku kan .. kau tahu segalesgale yee .. aku tau kau sajesaje je ngan faiz , kau taknak .. aku    pakse kan ,, sebab aku nak tengok faiz cam mane jee .. maaf yee sayang ,......