Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



cerita hari ini :)
Tuesday, 22 November 2011 | 11/22/2011 10:27:00 pm | 0 comments
hye semua :)

haloo .. tengok gambar tu . sweet kan dorang adik beradik . hahaha . cuti sem nie . i melepek dulu kat rumah babah .. jaga adikadik . nehinehi . jadi bbysister la konon -.- .. pagipagi pukul 7 bangun dah . babah gerak woo . sebab dye nak pergi kerja . mama plak kebetulan kerja pagi . tape mama .. kakak faham .. dok termenung sana sini , gulingguling depan tb lepas tengok mama and babah kerja .. pukul 8.30 gerak adik i yang faiz tu pergi sekolah fardhu ain . 5tahun lagi .. hahaha .. and gerak adik i yang si arep tu siap antar adik i tu pergi sekolah . mujur la dorang berdua tu senang kejut .. kalau tak berapi dah i pagipagi . hahahaha ..siap kan faiz , 9.oopg pergi sekolah .. dye dah pergi sekolah oke start buat kerja rumah . kemas rumah , basuh baju , jemur , sapu dekat luar , kemas dapur , masak untuk adik i nak makan lagi .. 11.30 faiz balik , selama nie ok je dye , balik tadi je dye buat hal , ade ker nak belom masuk rumah lagi nak pergi main panas panas , adik i yang arep tu tak bagi , kunci pagar .. si faiz tu boleh mgamuk tolak moto arep jatuh .. mgamuk la budak tu .. i pun marah , marah sikit . dah buat salah kan kan . bising woo dye nges .. lastlast i suruh dye keluar pergi main . dye keluar , tak keluar pagar lagi dah masuk rumah . hahaha . takoot ..sebab adik i arep tu dye ugut , " kalau faiz keluar pagar , jangan masukmasuk dah " hahahha . takottakot ..dah . dah pukul brape dah nie . call bf i .. dye baru pas mandi .. selalu yer if i bangun terus call dye .. i bangun awal sekarang , so biar kan dye tidor . sebab kiteorang bergayut malam tu ..bukan malam tu je .. tiap malam >.<.. lepas tak buat ape , i tido laa .. sekijap je . sebab adik i faiz tu dye gerak i slowslow sbb nak makan .. i bagi dye makan . then i tengok tb .. bosan weh :) sebaik ade jantunghati .. hahahaha .. baru nak lelap , mama balik .. mmg tak lelap laa . adik i yang faris tu ada .. alaa . sian mama balik penat .. 

*etu je la cerita harini , kbai*
*eh lupaa , adik i ngan bf i sama nama laa . AHMAD FAIZ .. hahahaha/kebetulan kan kan/*
*oke fine ! i rindu boyfriend i*