Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



family days ..
Thursday, 8 December 2011 | 12/08/2011 02:29:00 pm | 0 comments
hye peeps ...

haritu , eh hari ape eh .. haa .. hummm .. haaa .. HAHA .. hari jumaat .. i follow family i pergi family holiday office babah .. not bad laa .. makanan banyak gilaa .. LOL .. Penat gilaa .. bukan ye penat ape .. penat layan karenah adikadik .. tak kira adik besar ke kecik ke , sama je .. HAHA ..ehh lupa bagi tau holiday dekat mana eh ? sorry .. dekat lumut jee .. teluk batik .. teluk batik nie kami selalu pergi , tiap tahun berkalikali .. i pergi je t.batik , but sorry laa i tak suka mandi pantai .. nanti hitam , dah laa kulit gelap , pasir banyak lagi .. heyyy .. memang tak laaa .. malas laa nak bercerita panjangpanjang .. tak banyak idea .. tengok je gambar ok ? 

baik kan adik aku , tolong ikatkan tali kasut kakak dia :D





 err . ada yang tak rotate .. maaf .. lupaa .. hahaha .. ehh .. ok .. i tak suka mandi pantai , but i suka lagi mandi kolam renang .. boleh swimming .. wohohoho .. tapi tak boleh beria .. boleh demam oo .. balik terus demam .. kena ulang alik amik darah bagai ,, kasian babah kena amik m/c jaga i tau tau .. i love you so much babah .. thnkiu more more ..  dah laa .. malas :) take care ..

* haha m sorry upadate kali ni cincai gilaa , malass >.< *