Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Azlin Farhanim

Let's Talk



Credit



Full Edited : bbBunny93
Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



birhday girl ..
Wednesday 25 July 2012 | 7/25/2012 09:31:00 pm | 0 comments


hye awak awak awak .. mesti tertanya kan tiba je update pasal birthday birthday ni kan .. dah la birthday bulan puasa .. leceh gila kot .. hahahahaha .. jangan marah ey birthday girl .. happy birthday izatul najwa khalid .. kau tak ada binti kan .. aku tahu sebab tu aku tak bubuh .. muhehehehe .. happy birthday sayangg .. minta maaf banyak banyak aku jauh nak buat something istimewa untuk kau .. padahal kau dulu buat something untuk aku .. siap bawakan awi rafael tipu punya .. terharu baii dulu .. 

Jauh nii .. nii je yang aku mampu buat .. sesungguhnya .. aku teramat lah rindu kau .. sumpah doh .. bukan lakonan or what .. aku tahu banyak bende yang memisahkan kita .. banyak benda yang terjadi .. banyak bende yang menyebabkan kita gadoh and salah sangka sebenarnyakan .. kau fikir , dulu mana kita penah gaduhkan .. gaduh manja ada lah .. sebab kau manja doh .. walaupun kau tua dari aku tapi aku yang kakak .. tibe tibe aku update nii terdengar lagu ellena :(

najwa , happy birthday to you .. semoga kau bertambah kuat , yakin pada diri sendiri ok .. kau dah tua doh .. hahahahahahaha ! jangan lompat-2 dah .. zaman keriangan kau dah abis .. sebab dah berpuluhan .. hahahaha ! nak tongkat tak ? sebab mesti dah reput tulang tu kan .. haha .. alhamdulillah kau dah berubah bertudung .. aku ni je bila la nak insaf .. cahaya nur yer tak datang lagi kot .. weh .. gambar-2 kita bertiga ada lagi tau dalam bb aku nii .. missyou la gemok :( thanks for everthingg . and again happy birthday may allah bless to you .. 

birthday girl .. dia memang macam nii .. astagfirulahalazim :")